Sikkerhedsvagt

Abexa tilbyder professionelle sikkerhedsvagter og servicevagter til alle typer af opgaver.

Sikkerhedsvagter og servicevagter er stort set det samme som almindelige vagter. Denne beskrivelse af vagter bruges ofte i forbindelse med detail- og andet erhverv. Mange bruger sikkerheds- og servicevagter i centre (her bruges begredet centervagt også), butikker eller i virksomheder hvor man har behov for en sikkerheds-løsning. Dette kan blandt andet være grundet høj risiko for tyveri og svind eller grundet utrygge medarbejdere samt andre udefra kommende faktorer.

En sikkerhedsvagt kan blandt andet stå vagt ved receptionen og holde kontrol med hvem der kommer ind og ud af virksomheden. Derudover har virksomhedens medarbejderene mulighed for at tilkalde hjælp fra vagten hvis dette er nødvendigt. Vagten har ligeledes mulighed for at hjælpe til med daglige opgaver såsom postomdeling mm.

Grundet tidligere omstændigheder benytter offentlige institutioner ofte en vagt, for på den måde at sikre deres medarbejdere og for at højne trygheden. Dette kan blandt andet være på bosteder med psykisk syge med voldelige tendenser, psykiatriske hospitaler, kommunale kontorer mm.

Abexa har igennem tiden opbygget et kompetent og professionelt netværk af medarbejdere, med flere års erfaring inden for sikkerheds-løsninger til både private og til erhverv. I samarbejde med den enkelte kunde skræddersyr vi den optimale løsning for at dække netop jeres behov og ønsker. Er der specielle ønsker i forhold til påklædning, gør vi meget for at imødekomme dette.

Abexa skaber tillid og tryghed

Hos os er fleksibilitet, seriøsitet, stabilitet og professionalisme nøgleord som vi lever op til i hverdagen. Abexa ApS er et ISO certificeret vagtfirma, som garanterer kunderne en høj tilfredshed. Du er mere end velkommen til at kontakte os på 20 85 44 15 eller på mail på info@abexa.dk. Vi glæder os til at få en uforpligtende snak omkring en eventuel løsning på dit behov.