Abexa ApS
- Sortevej 4, 8543 Hornslet
- Abexa ApS cvr: 37 83 97 44
- Abexa Event ApS cvr: 38 06 71 41
Sikkerhedsvagter og servicevagter er stort set det samme som almindelige vagter. Denne betegnelse bruges ofte i forbindelse med detail- og erhverv. Mange bruger sikkerheds- og servicevagter i butikscentre (her bruges begrebet centervagt også), butikker (gågader) eller i virksomheder hvor man har behov for en sikkerheds-løsning. Dette kan blandt andet være grundet høj risiko for tyveri og svind eller grundet utrygge medarbejdere samt andre udefrakommende faktorer.
Virksomheder
En sikkerhedsvagt kan blandt andet stå vagt ved receptionen og holde kontrol med hvem der kommer ind og ud af virksomheden. Derudover har virksomhedens medarbejderene mulighed for at, tilkalde hjælp hvis dette findes nødvendigt.
Vagten har ligeledes mulighed for at hjælpe til med daglige opgaver såsom postomdeling mm.
Offentlige instanser
Grundet tidligere omstændigheder benytter offentlige institutioner ofte en sikkerhedsvagt, for på den måde at sikre deres medarbejdere samt for at højne trygheden. Dette kan blandt andet være på bosteder med psykisk syge med voldelige tendenser, psykiatriske hospitaler, kommunale kontorer mm. De kommunale bygninger såsom
Vagtordning på gågader
Det bliver ligeledes mere og mere normalt at man ser vagter på gågader i i de større handelsbyer. Grundet en stor stigning indenfor tyveri og svind, føler mange butiksejer sig nødsaget til at lave en vagtordning. En sådan ordning kan være meget forskellig fra by til by – det afhænger meget af selve behovet. Er tendensen at tyveri sker mest i bestemte tidszoner, dage på ugen osv. kan man sammensætte en løsning der dækker behovet bedst muligt.
Vagter fra Abexa skaber tillid og tryghed
Abexa har igennem tiden opbygget et kompetent og professionelt netværk af medarbejdere, med flere års erfaring inden for sikkerheds-løsninger til både private og til erhverv. I samarbejde med den enkelte kunde skræddersyr vi den optimale løsning for at dække netop jeres behov og ønsker. Er der specielle ønsker i forhold til påklædning, gør vi meget for at imødekomme dette.
Hos os er fleksibilitet, seriøsitet, stabilitet og professionalisme nøgleord som vi lever op til i hverdagen. Abexa kører intern sikkerhedskontrol, som garanterer kunderne en høj kvalitet og tilfredshed. Du er mere end velkommen til at kontakte os på 20 85 44 15 eller på mail på info@abexa.dk.
Vi glæder os til at få en uforpligtende snak omkring en eventuel løsning på dit behov.
Vi tilbyder alle former for vagtydelser og kan imødekomme specielle krav til både opgavehåndtering og uniformer samt udstyr. Igennem mange år i branchen, har vi opbygget et bredt netværk, der sikrer, at vi altid kan levere den ydelse, du som kunde ønsker, hvor end i landet det måtte være. Vi ser meget frem til at høre fra dig.